Zasady zwrotów i zwrotów

Returns
Nasza polityka trwa przez 30 dni. Jeśli minęło od 30 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.

Aby móc kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów nie podlega zwrotowi. Artykuły łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety czy czasopisma nie mogą być zwracane. Nie akceptujemy również produktów, które są intymnymi lub sanitarnymi, niebezpiecznymi materiałami, łatwopalne ciecze lub gazy.

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:
Karty podarunkowe
Produkty do pobrania
Niektóre artykuły dotyczące zdrowia i higieny osobistej

Aby przyjąć zwrot, potrzebujemy potwierdzenia zakupu lub dowodu zakupu.

Proszę wysyłać obraz pod adres Artysty, jeśli nie posiadasz owego adresu, skontaktuj się z nami.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są jedynie częściowe refundacje (jeśli dotyczy)
Książka z wyraźnymi oznakami używania
CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, taśma kasetowa lub płyta winylna, która została otwarta
Każda rzecz, która nie jest w pierwotnym stanie, jest uszkodzona lub brakuje części z powodów nie z powodu naszego błędu
Każda pozycja, która jest zwracana więcej niż 30 dni po dostawie

Zwroty (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu otrzymanego materiału otrzymasz e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwrotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu refundacji.
Jeśli zostanie zatwierdzona, zwroty będą przetwarzane, a przelew zostanie automatycznie wykonany na kartę kredytową lub zgodnie z inną oryginalną metodą płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Późne lub brakujące refundacje (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś jeszcze refundacji, najpierw sprawdź ponownie konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą zajmującą się kartą kredytową, może to zająć trochę czasu zanim Twoja zwrota zostanie oficjalnie wysłana.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często jest trochę czasu na przetworzenie przed wysłaniem refundacji.
Jeśli wszystko to zostało zrobione i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem smellyoutlet@gmail.com.

Suma zwrotu i wysyłki zwrotnej
Zwracamy Ci całe koszty zakupu, wraz z kosztami wysyłki zwrotnej.

Wymiana (jeśli dotyczy)
Wymieniamy elementy tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres smellyoutlet@gmail.com i wyślij swój przedmiot na adres: CPS Perfumes & Cosmetics, 6 Railwayview Steet Bangor GB BT203BZ.

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako upominek zakupiony i wysyłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent dla wartości powrotu. Po otrzymaniu zwrotu przedmiotu zostanie wysłany podarunek.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako upominek zakupiony lub darowca otrzymał zamówienie dostarczone do siebie, aby ci później przekazać, wyślemy zwrot pieniędzy na rzecz dawcy, a on dowie się o Twoim powrocie.

Wysyłka
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: CPS Perfumes & Cosmetics, 6 Railwayview Steet Bangor GB BT203BZ

To Ty odpowiadasz za pokryciue kosztów wysyłki za zwrot towaru. Koszty wysyłki zostaną Ci zwrócone wraz z ceną za obraz. Jeśli otrzymasz więc zwrot kosztów, koszt zwrotu przesyłki zostanie doliczony do całej kwoty.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na wymiane lub zwrot obrazu może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot za £ 75, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.